
تو می تونی ساعت ها بشینی وxa0پشت سر من حرف بزنی،xa0خیال بافی کنی،xa0قضاوت کنی،بهم تهمت بزنی یا حتی فحش بدی...اما بهتره بدونی درست همون لحظه ای که تمام وجودت پر از کینه شده؛xa0من توی بهترین کافه ی شهر نشستم وxa0دارم بستنی وانیلی می خورمبا تزیین توت فرنگی!xa0خوشمزه ست؛ xa0امتحان کن......
ادامه مطلب